احضار سرمربیان تیم‌های سپاهان و مس کرمان به کمیته انضباطی

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
|
۱۴:۱۶:۵۴
| کد خبر: ۲۳۱۰۳۴۳
احضار سرمربیان تیم‌های سپاهان و مس کرمان به کمیته انضباطی
برنا - گروه ورزشی: سرمربیان تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون هندبال دعوت شدند.

طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال از احضار دو سرمربی لیگ برتری هندبال مردان به جلسه کمیته انضباطی در روز شنبه ۲۵ بهمن خبر داد.

در پی رفتاری که در حین بازی معوقه دهم لیگ برتر هندبال مردان بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان از سوی آقای شهداد مرتجی، سرمربی تیم سپاهان رخ داد، ایشان جهت ارائه دفاعیات خود به جلسه کمیته انضباطی دعوت شد.

همچنین در پی صحبت‌های مطرح شده از سوی دانیال امینایی، سرمربی تیم مس کرمان بعد از دیدار هفته یازدهم مقابل سایپا، ایشان جهت ارائه دفاعیات خود به جلسه کمیته انضباطی دعوت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر