بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
|
۰۸:۲۶:۲۹
| کد خبر: ۲۳۱۰۵۵۵
بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن
برنا- گروه استانها: انجمن روزنامه‌نگاران استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ متن بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن به این شرح است:

در آستانه چهل‌وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انجمن روزنامه‌نگاران استان قزوین، این ایام فرخنده را به پیشگاه ملت سرفراز ایران و مردم غیور استان قزوین تبریک و تهنیت می‌گوید و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهیدان والامقام راه استقلال و آزادی را گرامی می‌دارد.

این روز بزرگ را در حالی گرامی می‌داریم که یادآور حوادث تلخ و فتنه‌های اخیر، از جمله وقایع دی‌ماه در استان هستیم؛ فتنه‌ای که دشمنان با هدایت بیگانه، به اماکن عمومی، مراکز خدماتی و حتی مساجد شهرهای استان عزیزمان قزوین،  یورش بردند و متأسفانه به شهادت تعدادی از حافظان این رویدادها، عمق کینه و توطئه‌های دشمنان برای تزلزل در امنیت و وحدت ملی را نشان داد که خوشبختانه با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و مردم وفادار،مسلمان،انقلابی ومیهن دوست، مهار شد.

۲۲ بهمن، نماد جاودانه ایستادگی، آگاهی و همبستگی ملتی است در طلوعی تاریخی. انقلابی که ریشه در آگاهی‌بخشی، روشنگری و قلم‌های اثرگذار داشت و تاریکی استبداد را زدود. امروز نیز اصحاب رسانه و قلم، خود را در خط مقدم پاسداری از این دستاوردها و تبیین راه‌های پیشرفت آن می‌بینند. رسالت ما، انعکاس دقیق، صادقانه و امیدبخش واقعیت‌های جامعه و گفتمان‌سازی بر پایه عقلانیت، اخلاق و منافع ملی است.

ما روزنامه‌نگاران استان، وارثان راه شهیدان والامقام این دیاریم و باور داریم که اقتدار و امنیت ملی، ریشه در انسجام و همدلی اجتماعی دارد. این مهم، در گرو اطلاع‌رسانی شفاف، مسئولانه و پیونددهنده اقشار مختلف مردم است. در این مسیر، هوشیاری در برابر جنگ روانی دشمنان که هدفی جز ایجاد تفرقه و یأس ندارند، وظیفه‌ای حرفه‌ای و ملی برای ماست.

بر این اساس، انجمن روزنامه‌نگاران استان قزوین، حضور پرشور و آگاهانه تمامی هموطنان، به‌ویژه فرهیختگان، فرهنگیان و جوانان غیور را در راهپیمایی با عظمت ۲۲ بهمن، نشانه‌ای دیگر از تداوم اراده ملی و پاسخی قاطع به همه توطئه‌ها می‌داند. ما اصحاب رسانه استان، با حضور در این اجتماع عظیم مردمی، همراه و همگام با مردم، تصویری زنده و راستین از وحدت و عزم ملت ایران اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت.

باشد که با قلم‌های متعهد و رسانه‌های مسئولیت‌پذیر، نگهبانان راستین آرمان‌های انقلاب اسلامی و منادیان امید و پیشرفت برای ساختن ایرانی آزاد، مستقل و سربلند باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر