پیام رئیس قوه قضاییه در پی راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ قدردانی از «حماسه باشکوه و استکبارستیز» مردم
به گزارش از خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، متن پیام حجتالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژهای در تجلیل از حضور خیرکننده مردم ایران اسلامی و برگزاری راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب به شرح ذیل است:
بسمالله الرحمن الرحیم
وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُم فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ ... وَلَیُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا
مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسهای جاویدان خلق کردند و بدون اغراق و مجامله، در ۲۲ بهمن امسال یکی از باشکوهترین و استکبارستیزترین راهپیماییهای ۴۷ سال اخیر را آفریدند.
به ساحت این مردمِ به تمام معنا متدیّن و انقلابی و ولایتمدار، سر تواضع و خضوع فرود میآوریم و به آنان صدها و هزاران بار احسنت و مرحبا میگوییم که شجاعانه و غیورانه از مرد و زن و پیر و جوان، امپراتوری تبلیغاتی و هراسآفرینی دشمن زبون را شکستند و با حضور دهها میلیونی خود در یومالله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای متعالی و سترگ انقلاب اسلامی، پاسخی غراء و صریح به تهدیدات دشمنان و اذناب آنان دادند.
قدر متیقّن، این حضور شگرف و خیرهکننده مردم ایران اسلامی از هر سلیقه و گرایشی در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن، تکلیف و وظیفه ما مسئولان و کارگزاران را برای خدمت رسانیهای بیمنت به آنان و رفع دغدغههایشان در حوزههای مختلف، دوچندان و مضاعف میگرداند.
خداوند این مردم وفادار و سلحشور را در پرتو الطاف بیکرانش، مؤید دارد و ما را در جهت خدمت بیش از پیش به آنان، توفیق عنایت کند.
انتهای پیام/