باند سرقت کابل برق در کرمانشاه منهدم شد/ اعتراف متهمان به ۲۴ فقره سرقت
برنا- گروه استانها: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو سارق کابل برق در مرکز استان و اعتراف آنها به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.
بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا یاری امروز شنبه (۲۵ بهمنماه) در گفتوگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر، موضوع بهطور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی، دو سارق حرفهای شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان در بازجوییهای انجامشده به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/
نظر شما