اعزام ژیمناست‌های خراسان رضوی به رویداد ملی استعدادهای برتر و مرحله پایانی لیگ باشگاه‌های کشور

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
|
۱۰:۳۱:۲۸
| کد خبر: ۲۳۱۱۷۹۶
اعزام ژیمناست‌های خراسان رضوی به رویداد ملی استعدادهای برتر و مرحله پایانی لیگ باشگاه‌های کشور
برنا- گروه استان‌ها: نمایندگان ژیمناستیک استان در دو رویداد مهم ملی شامل برنامه استعدادهای برتر بانوان و مرحله پایانی لیگ باشگاه‌های کشور در بخش آقایان حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، در بخش بانوان، تیم استعدادهای برتر ژیمناستیک خراسان رضوی به منظور شرکت در برنامه ملی استعدادیابی کشور، روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه عازم سمنان می‌شود. آتاناز یزدان‌دوست، مائده حیدری، آتوسا تشکری، نیکا نیکنام و زهرا قربانی ترکیب تیم اعزامی استان را تشکیل می‌دهند که به‌عنوان منتخبین مرحله استعدادیابی استان در این رویداد حضور خواهند داشت.

هدایت این تیم بر عهده فری‌ناز حق‌بیان به‌عنوان مربی است و شمسی شجاعی نیز به‌عنوان داور اعزامی استان در این برنامه ملی حضور دارد. همچنین شهناز نژاد ابراهیم‌شهری سرپرستی کاروان اعزامی خراسان رضوی را بر عهده دارد. 

این برنامه با هدف شناسایی و پرورش نخبگان آینده ژیمناستیک کشور برگزار می‌شود و حضور نمایندگان استان، گامی مؤثر در مسیر توسعه ورزش پایه خراسان رضوی به شمار می‌رود.

در بخش آقایان نیز تیم ژیمناستیک خراسان رضوی با نام باشگاه آفتاب مهتاب، در مرحله پایانی مسابقات لیگ باشگاه‌های ژیمناستیک هنری کشور حضور خواهد یافت. این رقابت‌ها طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ بهمن‌ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس، در رده سنی جوانان، سبحان قنبرپور نماینده استان خواهد بود و در رده سنی بزرگسالان نیز امیرمحمد قربانی، امیرمحمد رحمانی، مجتبی سلمانیان مشهدی و متین لاله‌زاری ترکیب تیم استان را تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم بزرگسالان در این مرحله بر عهده سید علی حسینی به‌عنوان مربی است. همچنین ماشاءالله ابری به‌عنوان داور و ایرج قادری در سمت سرپرست، تیم اعزامی استان را همراهی می‌کنند.

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر