دختران خراسان رضوی جام نخستین پارالمپیاد استعداد‌های برتر گلبال بانوان را به خانه بردند

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
|
۱۰:۴۴:۰۱
| کد خبر: ۲۳۱۲۶۰۰
دختران خراسان رضوی جام  نخستین پارالمپیاد استعداد‌های برتر گلبال بانوان را به خانه بردند
برنا - گروه ورزشی: تیم خراسان رضوی فاتح نخستین پارالمپیاد استعداد‌های برتر گلبال بانوان لقب گرفت.

با اعلام فدراسیون نابینایان و کم بینایان، خراسان رضوی در نخستین پارالمپیاد استعداد‌های برتر گلبال بانوان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

 نخستین دوره پارالمپیاد استعداد‌های برتر گلبال بانوان در رده سنی ۱۴ تا ۱۹ سال، با حضور شش تیم از استان‌های تهران، کرمان، خوزستان، لرستان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی، طی روز‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۴ در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد.

 این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم‌ها در فضایی پرشور و رقابتی به مصاف یکدیگر رفتند. در پایان مسابقات، تیم خراسان رضوی با عملکردی مقتدرانه و کسب ۱۵ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم خوزستان با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم کرمان نیز با ۹ امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

در بخش آمار فنی، عنوان بهترین خط حمله مسابقات با ثبت ۴۷ گل زده به تیم خراسان رضوی رسید. همچنین این تیم با دریافت تنها ۹ گل، عنوان بهترین خط دفاع را نیز به خود اختصاص داد تا با اقتدار کامل بر سکوی نخست بایستد.

عنوان خانم گل مسابقات نیز با به ثمر رساندن ۳۰ گل به «مهلا قلعه خانی» از استان کرمان تعلق گرفت که نقش مؤثری در کسب مقام سوم تیمش ایفا کرد.

این رویداد گامی مؤثر در شناسایی و پرورش استعداد‌های برتر گلبال بانوان کشور به شمار می‌رود و نویدبخش آینده‌ای روشن برای این رشته در بخش بانوان است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر