آغاز فرآیند اجرایی طرح"شهرک رسانه‌ای" در خوزستان با دستور استاندار

|
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
|
۱۵:۵۴:۵۶
| کد خبر: ۲۳۱۴۲۱۷
آغاز فرآیند اجرایی طرح"شهرک رسانه‌ای" در خوزستان با دستور استاندار
برنا - گروه استان‌ها: نخستین جلسه کارگروه اجرای طرح شهرک رسانه‌ای به دستور استاندار خوزستان برگزار و تصمیم های لازم برای آغاز فرآیند اجرایی این طرح ویژه خبرنگاران، عکاسان خبری و مدیران مسوول رسانه‌ها اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نخستین جلسه کارگروه اجرای طرح شهرک رسانه‌ای امروز با حضور مدیرکل امور شهری و مدیر روابط عمومی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون اداره‌کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست، مفاد بخشنامه رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم هایی برای آغاز فرآیند اجرایی طرح شهرک رسانه‌ای ویژه خبرنگاران، عکاسان خبری و مدیران مسوول اتخاذ شد.

بر اساس مفاد موافقت‌نامه شورای اطلاع‌رسانی دولت و وزارت راه و شهرسازی و همچنین مصوبه کارگروه شهرک رسانه‌ای خوزستان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مکلف شد نسبت به انتشار فراخوان ثبت‌نام فعالان رسانه‌ای فاقد مسکن اقدام و پس از راستی‌آزمایی اسامی در سامانه جامع رسانه، فهرست متقاضیان را برای بررسی به اداره‌کل راه و شهرسازی ارسال کند.

همچنین در این نشست مصوب شد پس از انتشار فراخوان و تجمیع فهرست متقاضیان، شرکت تعاونی مسکن فعالان رسانه‌ای با هماهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر