ربیعی: می‌توانستیم مقابل ملوان برنده باشیم/ خداداد عزیزی از مفاخر فوتبال است

|
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
|
۲۱:۵۶:۳۸
| کد خبر: ۲۳۱۴۶۹۱
ربیعی: می‌توانستیم مقابل ملوان برنده باشیم/ خداداد عزیزی از مفاخر فوتبال است
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تراکتور با تمجید از عملکرد بازیکنانش تاکید کرد که آنها فرصت پیروزی برابر ملوان را داشتند.

محمد ربیعی، سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از تساوی برابر ملوان بندرانزلی حضور یافت و گفت: در ۸ دقیقه ابتدایی ملوان روی ما فشار آورد و بعد از آن، بازی تا پایان نیمه در اختیار ما بود. سه چهار موقعیت خوب داشتیم در نیمه اول که تبدیل به گل نشد.

وی افزود: نیمه دوم ریتم بازی متعادل بود. ما مهیای اجرای برنامه‌های دستیابی به گل می‌شدیم که روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. بعد از آن با رعایت نظم و حملات مستمر به گل رسیدیم و قبل و بعد از گل موقعیت‌های خوبی داشتیم.

ربیعی در خصوص خطا روی دانیال اسماعیلی‌فر بیان کرد: خطای پنالتی روی دانیال اسماعیلی‌فر رخ داد و از زاویه دوربین باشگاه مشخص است که مدافع حریف بازیکن ما را هل داد و پایش را زد که پنالتی بود. کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: اگر ۸ دقیقه ابتدایی را کنار بگذاریم، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و شانس گل بالا داشتیم، می‌توانستیم برنده باشیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم؛ زحمت کشیدند و انگیزه بالایی داشتند که نشان از وحدت در تیم و مجموعه است. امیدوارم در بازی بعدی نتیجه بهتر شود.

ربیعی در خصوص درگیری بین نیمکت دو تیم، گفت: در زمان اتفاقات بنده در حال یادداشت کار فنی بودم. جای سوال دارد که بازی بدون هوادار بود، اما تماشاگران زیادی حضور داشتند. ناظر بازی و مسئولان برگزاری باید بگویند چرا پشت نیمکت ملوان این همه هوادار بود.

وی تاکید کرد: خداداد عزیزی و مازیار زارع پیشکسوت هستند و بهتر است خودشان صحبت کنند. من در کنار کار فنی بودم و چیزی ندیدم که بخواهم نظر بدهم. خداداد عزیزی مدیر محترم ما و از مفاخر فوتبال ایران هستند. من برای مردم انزلی و مردم تبریز احترام قائل هستم و احترام به کنفرانس خبری، تیم‌ها و جایگاه‌ها باید حفظ شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر