تکرار جنایت در قلب سلامت؛ یورش ددمنشانه رژیم صهیونیستی-آمریکایی به بیمارستان شهدای سرپلذهاب
برنا- گروه استانها: صبح دیروز، اصابت پرتابههای شلیکشده توسط رژیم صهیونی_آمریکایی به بیمارستان «شهدای سرپلذهاب»، برگ ننگین دیگری را در پرونده قطور جنایات جنگی آنان ورق زد.
بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ این اقدام وحشیانه علاوه بر تخریب بخشهایی از بیمارستان، موجی از ناامنی و ناآرامی را در سطح شهر ایجاد کرده است.
انفجارهای ناشی از پرتابه های دشمن در مجاورت بخشهای بستری، موجب بروز رعب و وحشت شدید در میان بیماران بیدفاع و کادر درمان فداکار شد.
با این وجود، دشمن بداند که دیوارهای فروریخته بیمارستان، مانع از ایثار نخواهد شد و سپیدپوشان غیور سلامت، همانگونه که در سختترین روزهای بحران و جنگ همواره در خط مقدم بودهاند، امروز نیز با اقتدار تمام پای کار مردم ایستادهاند.
خادمان سلامت، ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، به ملت شریف ایران و مردم صبور سرپلذهاب اطمینان میدهند که تا آخرین نفس در کنارشان خواهند بود.
انتهای پیام/
نظر شما