استاندار خوزستان: روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر استان افزایشی است

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
|
۲۳:۱۷:۵۶
| کد خبر: ۲۳۱۷۵۵۰
استاندار خوزستان: روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر استان افزایشی است
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان در بازدید از مجتمع بندر امام خمینی(ره) ضمن اطمینان‌بخشی به مردم در خصوص تامین کالاهای اساسی، گفت: روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر استان به شکل عادی در جریان است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زاده امروز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ماه در جریان بازدید از مجتمع بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بحمدلله کارها با یک روند مناسبی در حال انجام می باشد. بالغ بر یک میلیون تُن کالای اساسی ترخیص شده و آماده خروج از بندر است.

او گفت: میزان تخلیه از کشتی‌ها، بارگیری کامیون ها و خروج آنها از بندر در حال افزایش است و کالاهای اساسی به عمق کشور و نقاط مورد نیاز ارسال می شود.

استاندار خوزستان افزود: امروز از چند سوله و مجموعه‌هایی که کالاهای اساسی در آن ذخیره‌سازی شده بازدید کردیم. خوشبختانه شرایط نگهداری کالاها مناسب است و در مجموع کار با یک روند مناسبی در جریان است که ورود این کالاها به بازار تاثیر مناسبی بر تامین مایحتاج مردم در استان و کشور در بر دارد.

موالی‌زاده اضافه کرد: خوشبختانه ما در زمینه تامین کالاهای مختلف مشکل خاصی نداریم و فعالیت ها دارد به شکل طبیعی انجام می شود و انشاءالله به شرایط قبل از جنگ باز خواهیم گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر