رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری: اتاق استان با حضور ۵۰ درصد نیروها و به صورت شیفتی فعال است

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
|
۰۹:۵۱:۳۹
| کد خبر: ۲۳۱۷۶۱۰
رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری: اتاق استان با حضور ۵۰ درصد نیروها و به صورت شیفتی فعال است
برنا_گروه استان‌ها: رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه اتاق استان با حضور ۵۰ درصد نیروها و به صورت شیفتی فعال است، گفت: همه پرسنل واحد خدمات بازرگانی اتاق چهارمحال و بختیاری به صورت حضوری فعال هستند تا امور مربوط به ترخیص کالا متوقف نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از چهارمحال و بختیاری؛ شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان با اشاره به شرایط جنگی، گفت: در جلسه ستاد بحران در زمینه حفظ پایداری انرژی مورد نیاز صنایع و مردم استان و همچنین تأمین معیشت و کالاهای اساسی تدابیر لازم اخذ شد.

وی افزود: در شرایط جنگی، تاکنون ۴ جلسه برای تامین کالاهای اساسی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است؛ که یکی از جلسات در محل اتاق بازرگانی برگزار شد و خوشبختانه انبارهای کالاهای اساسی استان تا ماه‌ها جوابگوی نیاز مردم است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه اتاق شهرکرد با حضور ۵۰ درصد نیروها و به صورت شیفتی فعال است، گفت: همه پرسنل واحد خدمات بازرگانی اتاق شهرکرد به صورت حضوری فعال هستند تا امور مربوط به ترخیص کالا متوقف نشود.

شهرام زارع با بیان اینکه شرایط جنگی بر روی فعالیت اتاق بازرگانی تاثیرگذار نبوده است، افزود: میز خدمت اتاق شهرکرد ویژه صدور گواهی مبدأ، فعال است و گواهی‌های مبدأ با کمترین زمان ممکن در حال صدور است؛ همچنین عملیات تمدید کارت‌های بازرگانی به‌ویژه برای بازرگانان که جهت ترخیص کالا از بنادر و گمرکات مراجعه می‌کنند نیز در حال انجام است.

رئیس اتاق شهرکرد افزود: واحد تشکل‌ها و واحد کسب‌وکار اتاق شهرکرد در حال تماس با فعالان اقتصادی استان به منظور احصای مشکلات هستند تا فعالیت‌ها در این شرایط سخت کشور، متوقف نشود.

وی خاطرنشان کرد: بارگیری و توزیع محصولات کارخانجات که در حال اعزام به اقصی نقاط کشور است، بی وقفه در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر