مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد: مشکلی برای تامین اقلام دارویی نداریم
برنا ـ گروه استانها: مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به بررسی میدانی داروخانه های بیمارستانی خرم آباد،گفت: برای تامین اقلام دارویی مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ بشیر سرهنگی با اشاره به بازدید از داروخانه های بیمارستانی خرم آباد به خبرنگاران ، اظهار کرد: به منظور بررسی وضعیت دارویی به ویژه اقلام ضروری در بیمارستان ها، این بازدید ها انجام شدند.
وی افزود: با پیش بینی هایی که از قبل انجام شد، داروهای ضروری به مقدار کافی ذخیره شده است.
مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شرایط جنگی حاکم بر کشور، تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده اقلام دارویی مورد نیاز مردم موجود و در تمامی داروخانه های سطح استان خدمات در جریان است.
انتهای پیام
نظر شما