بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
|
۱۱:۳۴:۵۸
| کد خبر: ۲۳۱۸۲۴۲
بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)
برناـ گروه استانها: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، به همراه معاون درمان و تیم مدیریتی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، دکتر جواد نظری در این بازدید که با هدف بررسی میدانی روند ارائه خدمات درمانی و ارزیابی وضعیت بیمارستان انجام شد، ضمن عیادت از بیماران بستری، با تعدادی از مراجعان و همراهان آنان نیز گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جریان این بازدید، از نزدیک در جریان کمبودها و چالش‌های موجود در بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس، بخش‌های بستری و درمانگاه‌های تخصصی قرار گرفت و با کارکنان و تیم مدیریتی این مرکز به تبادل نظر پرداخت.

وی همچنین پای صحبت‌های تعدادی از بیماران و همراهان آنان نشست و توضیحات لازم در خصوص روند درمان و خدمات ارائه شده را از مسئولان مربوطه خواستار شد.

دکتر نظری پس از استماع دیدگاه‌ها و مسائل مطرح‌شده، دستورات لازم برای رفع مشکلات، تسریع در ارائه خدمات و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران را صادر کرد.

گفتنی است این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز مهم درمانی استان، نقش کلیدی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان اراک و شهرستان‌های همجوار ایفا می‌کند و این قبیل بازدیدها در راستای بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایتمندی بیماران صورت می‌گیرد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر