️تاکید شرکت آبفای شرق استان تهران بر صرفهجویی در مصرف آب با افزایش حضور مسافران
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص پیشآمده و افزایش ورود مسافران و گردشگران به شهرهای شرق استان تهران، حفظ و مدیریت بهینه منابع آبی بیش از پیش اهمیت یافته و نیازمند همکاری و مشارکت عمومی است.
در این اطلاعیه با اشاره به محدود بودن منابع آبی آمده است: تأمین آب پایدار در این ایام مستلزم رعایت الگوی مصرف و پرهیز از هرگونه اسراف است و از عموم هموطنان، مسافران و ساکنان منطقه درخواست میشود نهایت دقت و مسئولیتپذیری را در مدیریت مصرف آب داشته باشند.
شرکت آبفای شرق استان تهران همچنین تأکید کرده است که صیانت از منابع آبی یک مسئولیت همگانی بوده و همکاری شهروندان نقش مهمی در حفظ پایداری تأمین آب در روزهای پرتردد منطقه دارد.
در پایان این اطلاعیه از همراهی و همکاری شهروندان و مسافران در مدیریت مصرف آب قدردانی شده است.
انتهای پیام/