️تاکید شرکت آبفای شرق استان تهران بر صرفه‌جویی در مصرف آب با افزایش حضور مسافران 

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
|
۲۱:۱۴:۵۴
| کد خبر: ۲۳۱۸۶۶۹
️تاکید شرکت آبفای شرق استان تهران بر صرفه‌جویی در مصرف آب با افزایش حضور مسافران 
شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان، مشترکان و مسافران خواست با توجه به افزایش چشمگیر حضور گردشگران در منطقه، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. 

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص پیش‌آمده و افزایش ورود مسافران و گردشگران به شهرهای شرق استان تهران، حفظ و مدیریت بهینه منابع آبی بیش از پیش اهمیت یافته و نیازمند همکاری و مشارکت عمومی است. 

در این اطلاعیه با اشاره به محدود بودن منابع آبی آمده است: تأمین آب پایدار در این ایام مستلزم رعایت الگوی مصرف و پرهیز از هرگونه اسراف است و از عموم هموطنان، مسافران و ساکنان منطقه درخواست می‌شود نهایت دقت و مسئولیت‌پذیری را در مدیریت مصرف آب داشته باشند.

شرکت آبفای شرق استان تهران همچنین تأکید کرده است که صیانت از منابع آبی یک مسئولیت همگانی بوده و همکاری شهروندان نقش مهمی در حفظ پایداری تأمین آب در روزهای پرتردد منطقه دارد.

در پایان این اطلاعیه از همراهی و همکاری شهروندان و مسافران در مدیریت مصرف آب قدردانی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر