سخنگوی دولت:
حمله به دانشآموزان مدرسه «شجره طیبه» میناب بیپاسخ نمیماند
برنا - گروه سیاسی: سخنگوی دولت با حضور در مدرسه «شجره طیبه» شهرستان میناب و دیدار با خانوادههای شهدای دانشآموز، ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکای، تأکید کرد: این جنایت بیپاسخ نخواهد ماند و متجاوزان پاسخ دندانشکن دریافت خواهند کرد.
فاطمه مهاجرانی عصر امروز ۱۷ اسفند، در حاشیه بازدید از مدرسه «شجره طیبه» شهرستان میناب، با حضور در جمع خانوادههای معزز شهدای دانشآموز، از صبر و استقامت آنان تجلیل و با آنان ابراز همدردی کرد.
وی با اشاره به جنایت رخداده که به شهادت مظلومانه دانشآموزان دبستان شجره طیبه انجامید، اظهار کرد: این اقدامات تروریستی نشاندهنده استیصال دشمن در برابر اراده ملت ایران است.
وی با تأکید بر پیگیری قاطع این جنایت در سطوح عالی، تصریح کرد: وظیفه دولت و شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن برعهده رئیسجمهور است، صیانت از امنیت ملی و پاسخگویی به این دستاندازیهاست. بیشک پاسخ دندانشکنی به یاوهگویان و متجاوزان آمریکایی داده خواهد شد تا بدانند خون پاک دانشآموزان ما بیپاسخ نخواهد ماند.
انتهای پیام/
نظر شما