گرامیداشت یاد ۱۶۸ دانش‌آموز دبستان میناب با اهدای گل رز توسط شهرداری محمدیه

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
|
۱۱:۴۰:۳۵
| کد خبر: ۲۳۱۹۱۴۸
گرامیداشت یاد ۱۶۸ دانش‌آموز دبستان میناب با اهدای گل رز توسط شهرداری محمدیه
برنا- گروه استانها: شهرداری محمدیه به یاد ۱۶۸ فرشته شهید دبستان شجره طیبه میناب به دانش‌آموزان محمدیه گل اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در اقدامی فرهنگی از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری محمدیه با اهدای شاخه‌های گل رز به دانش‌آموزان، یاد و خاطره ۱۶۸ دانش‌آموز شهید دبستان دخترانه شجره طیبه میناب را گرامی داشت.

گرامیداشت یاد ۱۶۸ دانش‌آموز دبستان میناب با اهدای گل رز توسط شهرداری محمدیه

این برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام دانش‌آموزان مظلوم شهید این مدرسه و ترویج فرهنگ همدلی، صلح و انسان‌دوستی و تقویت روحیه همبستگی در میان نسل نوجوان انجام شد.

گرامیداشت یاد ۱۶۸ دانش‌آموز دبستان میناب با اهدای گل رز توسط شهرداری محمدیه

در این اقدام نمادین، شاخه‌های گل رز به دانش‌آموزان شهر محمدیه اهدا شد تا یاد آن فرشتگان و نوگلان پرپر و معصوم که در بمباران ائتلاف آمریکایی_صهیونی به شهادت رسیدند، در ذهن‌ها زنده بماند.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر