فرماندار رباط‌کریم در بازدید شبانه از جایگاه‌های سوخت:مردم از مراجعه غیرضروری خودداری کنند

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
|
۱۳:۳۵:۲۷
| کد خبر: ۲۳۱۹۲۲۵
فرماندار رباط‌کریم در بازدید شبانه از جایگاه‌های سوخت:مردم از مراجعه غیرضروری خودداری کنند
برنا-گروه استانها : در پی افزایش مراجعات به جایگاه‌های سوخت فرماندار شهرستان رباط‌کریم به همراه جمعی از مسئولان شهرستان شامگاه امشب با حضور میدانی در چند پمپ‌بنزین، روند تأمین و عرضه سوخت را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رضا آقاعلیخانی فرماندار شهرستان رباط‌کریم به همراه معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری و رئیس فرآورده‌های نفتی شهرستان رباط‌کریم با حضور در چند جایگاه عرضه سوخت، از نزدیک وضعیت تأمین و توزیع بنزین در سطح شهرستان را بررسی کردند.

رضا آقاعلیخانی در حاشیه این بازدید با اشاره به وضعیت مناسب ذخایر سوخت در شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه هیچ‌گونه کمبودی در تأمین بنزین وجود ندارد و جایگاه‌های عرضه سوخت با ظرفیت مناسب در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

فرماندار شهرستان رباط‌ کریم با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش و جلوگیری از ازدحام در جایگاه‌ها افزود: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود از مراجعه غیرضروری به پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند تا روند توزیع سوخت به شکل عادی و بدون مشکل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر