بیعت دانشگاه علوم پزشکی اراک با مقام معظم رهبری/ تأکید بر استمرار آرمانهای انقلاب

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
|
۲۰:۱۹:۳۳
| کد خبر: ۲۳۱۹۳۵۰
بیعت دانشگاه علوم پزشکی اراک با مقام معظم رهبری/ تأکید بر استمرار آرمانهای انقلاب
برنا ـ گروه استانها: خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اراک شامل رئیس، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان با صدور بیانیه ای، انتصاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای را به مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی تبریک گفته و بر پایبندی خود به ولایت فقیه و آرمان های انقلاب تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی اراک با صدور بیانیه‌ای در شب قدر انقلاب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید انقلاب اسلامی و شهدای حمله تروریستی اخیر رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی، انتصاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنهای (حفظهالله) به سمت مقام عظمای ولایت را تبریک گفت.

در این بیانیه که روز دوشنبه هجدهم اسفندماه ۱۴۰۴ منتشر شد، تأکید شده است: «ما خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اراک، همدل و همراه با امت اسلامی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه جمعی از سرداران و هموطنان عزیز که در حملات ددمنشانهٔ اخیر به شهادت رسیدند، بیعت خالصانه و مستحکم خود را با امام امت ابراز میداریم.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «رئیس، اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک با تکیه بر اعتقادات پاک خویش و ضمن اعلام مجدد اعتقاد و التزام خود به ولایت فقیه و حمایت از ارزشهای اسلامی، با آرمانهای انقلاب اسلامی و با مقام معظم رهبری بیعت نموده و با عزمی استوار در مسیر آرمانهای امام و رهبری مقاوم ایستاده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.»

این بیانیه با تأکید بر اینکه «این بیعت نه تنها یک تعهد زبانی، بلکه یک پیمان عملی است که تا پایان به آن وفادار خواهیم ماند»، تصریح کرده است که دانشگاهیان علوم پزشکی اراک با عزم راسخ در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی گام برخواهند داشت.

در پایان این بیانیه، برای تمامی مسئولان و خادمان میهن اسلامی، توفیق روزافزون و سلامتی در انجام رسالت سنگین و سرنوشتسازِ سربلندی ایران عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت شده است.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر