هدیه چهار و نیم میلیارد ریالی خیر مدرسه‌ساز ساوجی به دانش آموزان بی‌بضاعت

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
|
۱۳:۳۰:۵۹
| کد خبر: ۲۳۱۹۸۳۵
هدیه چهار و نیم میلیارد ریالی خیر مدرسه‌ساز ساوجی به دانش آموزان بی‌بضاعت
برنا ـ گروه استانها: خیر مدرسه‌ساز شهرستان ساوه در اقدامی خداپسندانه و در آستانه سال جدید، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هدیه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی ، این وجه نقد طی نشستی با حضور مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه توسط «علیرضا عسگریان» مالک شرکت صنعتی شیشه شهر صنعتی کاوه اهدا شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ساوه در این نشست از همراهی و اقدامات خداپسندانه گروه صنعتی شیشه کاوه در ایجاد فضاهای آموزشی و تامین تجهیزات به ویژه ساخت ۲ مدرسه طی امسال قدردانی کرد و افزود: در آستانه سال جدید، مالک این شرکت صنعتی همچون سال‌های گذشته چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت و زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان اهدا کرد.

عبدالرضا حامدی‌خواه افزود: حاج ابراهیم عسگریان از خیران بزرگ مدرسه ساز و پدر صنعت بلور و شیشه ایران محسوب می‌شود و همواره عشق وطن دوستی و اقدامات خیرخواهانه وی زبانزد همگان است.

هدیه چهار و نیم میلیارد ریالی خیر مدرسه‌ساز ساوجی به دانش آموزان بی‌بضاعت

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه نیز در این نشست گفت: خیرین مدرسه‌ساز سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی هستند و حضور و همت خیرانی همچون حاج ابراهیم عسگریان زمینه‌ساز رشد علمی و تربیتی نسل آینده است.

حسین ذبیحی با قدردانی از فعالیت‌های گسترده گروه صنعتی شیشه کاوه در حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت، بر لزوم برنامه‌ریزی و حمایت بیش از پیش از دانش‌آموزان نیازمند تأکید کرد.

مالک گروه صنعتی شیشه کاوه نیز در این جلسه اظهار کرد: کار خیر یک موهبت الهی است و این گروه صنعتی همواره در کنار دانش آموزان ، به ویژه دانش آموزان نیازمند خواهد بود تا مبادا شرایط مالی باعث ترک تحصیل دانش‌آموزان شود.

ابراهیم عسگریان افزود: خدا را شاکرم که نعمت خدمت در مسیر علم و تربیت را به ما عطا کرده است؛ خیرین مدرسه‌ساز با ساختن مدارس، در حقیقت خانه‌های امید را بنا می‌کنند و در پرورش نسل آینده نقش بی‌بدیلی دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای آموزش‌وپرورش، کیفیت‌بخشی به آموزش و افزایش شادابی و انگیزه در اولویت است و هر مدرسه‌ای که ساخته می‌شود، نماد امید، علم و آینده روشن برای فرزندان ایران به شمار می رود.

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر