همدلی در خط مقدم؛ قدردانی معاون اول رییسجمهور از مدیریت جهادی شرایط جنگی در خوزستان
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمدرضا عارف معاون اول رییسجمهور روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه در گفت و گوی تلفنی با سید محمدرضا موالیزاده(استاندار خوزستان)، آخرین تحول های جبهههای نبرد نرم و سخت در این استان مرزی را بررسی کرد.
این تماس در حالی انجام شد که نیروهای مسلح کشور از ۹ اسفند ماه جاری در پاسخ به تجاوزهای هوایی و دریایی آمریکا و اسراییل، عملیاتهای گستردهای را برای دفاع از حریم آسمان و آبهای سرزمینی در دست اجراء دارند.
عارف در ابتدای این گفت و گو ضمن اشاره به حساسیت استراتژیک خوزستان در تامین انرژی و امنیت غذایی کشور، گزارشهای ارایه شده در خصوص ذخایر سوخت و شبکه توزیع کالاهای اساسی را بررسی کرد و بر ضرورت تداوم بیوقفه خدمات عمومی حتی در سختترین شرایط جنگی تاکید کرد.
او در ادامه با تقدیر از اقدام های جهادی و شبانهروزی مدیران خوزستان در مدیریت شرایط بحرانی و جنگی، بیان کرد: هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و نهادهای نظامی برای حفظ امنیت روانی و معیشتی مردم، خط قرمز دولت در این برهه حساس است.
معاون اول رییسجمهور همچنین ضمن تمجید از ایستادگی و اتحاد مثالزدنی مردم شجاع استان که همچنان پشتیبان اصلی نیروهای مسلح هستند، این حضور میدانی را بازدارندهترین عامل در برابر اهداف شوم دشمنان دانست.
عارف تاکید کرد: با تکیه بر ظرفیتهای داخلی و روحیه جهادی مدیران، هیچ کمبودی در تامین مایحتاج عمومی مردم ایجاد نخواهد شد و دشمن در رسیدن به اهداف خود برای ایجاد ناامنی ناکام خواهد ماند.
استاندار خوزستان نیز در این تماس تلفنی با تقدیر از نگاه ویژه دولت به استان گزارشی از آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی، سوخت و مدیریت شرایط جنگی در استان ارایه داد.
انتهای پیام/