هزار و 308 بازدید صنفی از ابتدای ماه رمضان در گلستان / کشف 363 تخلف
به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ رضا قشلاقی با اشاره به استمرار طرحهای نظارتی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود کشور، هیچگونه اغماضی در برخورد با متخلفان صورت نخواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز، ۲۲۴ اکیپ گشت مشترک با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی و سایر دستگاههای نظارتی به بازار اعزام شدند، افزود: در گرگان سه اکیپ و در دیگر شهرستانها هشت اکیپ نظارتی فعال هستند که با همکاری بازرسان اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، مراکز بهداشت و جهاد کشاورزی، بازار را رصد میکنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان احتکار، کمفروشی و گرانفروشی را در اولویت برخورد تعزیرات حکومتی دانست و تاکید کرد: تمرکز بازرسیها بر واحدهای عرضهکننده کالاهای اساسی نظیر نانواییها، مراکز پخش، انبارها و فروشگاههای خواروبار قرار دارد.
قشلاقی یادآور شد: کالاهای پرمصرف مانند مرغ، تخممرغ، گوشت و خشکبار بهصورت روزانه مورد بازدید و پایش ناظران قرار میگیرند و وضعیت بازار از نظر وفور و قیمت کالا بهصورت مستمر ارزیابی میشود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شرایط عمومی بازار گلستان پایدار است و کمبودی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد اما بهدلیل آزادسازی نرخ ارز، برخی اقلام دچار افزایش قیمت شدهاند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: پل ارتباطی تعزیرات حکومتی استان از طریق سامانه ۱۳۵ بهصورت شبانهروزی فعال و آماده دریافت شکایات مردمی در هر ساعت از شبانهروز است، همچنین در شیفتهای کاری تا ساعت ۱۷ عصر مراکز تعزیرات سراسر استان آماده پاسخگویی حضوری به شهروندان هستند.
قشلاقی از حضور مستمر و میدانی بازرسان حتی در شرایط جنگی خبر داد و گفت: همکاران ما با همکاری دستگاههایی نظیر اصناف، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و جهاد کشاورزی در شهر حضور فعال داشته و نظارتها را بدون وقفه ادامه میدهند.
انتهای پیام /