دنیامالی در راهپیمایی روز قدس: مکزیک میزبان تیم ملی باشد به جام جهانی می‌رویم

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
|
۱۲:۳۴:۴۴
| کد خبر: ۲۳۲۰۳۷۲
دنیامالی در راهپیمایی روز قدس: مکزیک میزبان تیم ملی باشد به جام جهانی می‌رویم
برنا - گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان درخصوص حضور تیم ملی کشور در جام جهانی و مسائل مختلف دیگر اظهارنظر کرد.

به گزارش برنا، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در راهمپیمایی روز قدس شرکت کردند.

دنیامالی در حاشیه این راهپیمایی پاسخگوی خبرنگاران بود؛ گزیده‌ای از حرف‌های وی به شرح زیر است:

*خانواده ورزش مثل سایر آحاد جامعه در ۴۷ سال گذشته در کنار مردم بودند. چه در جنگ هشت سال دفاع مقدس و چه جنگ ۱۲ روزه و رمضان.

*آن چه ما در مقابل این تهاجم بروز و ظهور داشتیم، بخش کوچکی از توان و ظرفیت نیروهای مسلح ایران است.

*توان اصلی ما امروز در پادگان ها است که در آماده باش به سر می برند.

*بعضا می شنویم که دشمن در مرزها دنبال تحرکاتی است، این توطئه ها از اول انقلاب بوده و ما توانستیم با غیرت بچه های سرزمین پیروز میدان باشیم.

*خیلی از اهالی ورزش در بمباران های اخیر در قالب گروه‌های امدادی و جهادی فعال بودند.

*سمن ها در حوزه جوانان با مشاوره هایی که می دهند در خدمت خانواده ها هستند.

*در تمامی این شب ها ۳۱ اداره کل استانی و فدراسیون‌ها  موکب زدند و در خیابان ها حضور داشتند.

*کشوری که میزبان بازی های جام جهانی است بر اساس قوانین جهانی و منشور المپیک باید شرایط را برای همه کشورها مهیا کند اما آمریکا از هیچ اصولی پیروی نمی کند.

*مجامع جهانی باید در قبال جنگی که آمریکا به ما تحمیل کرد، وارد می شدند و میزبانی را از این کشور می گرفتند.

*متاسفانه مجامع جهانی در مقابل این کشورها به جهت اینکه خودشان مستقل نیستند، حمایتی نکردند.

*فدراسیون جهانی فوتبال و کمیته بین المللی المپیک این رفتارها را حتی محکوم نکردند.

*ملت های مسلمان مثل ما فکر می کنند اما سران و مسئولانش مخالف مصالح ملی مردم قدم بر می دارند.

*ما اعلام کردیم که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی امنیت ندارد و متاسفانه ترامپ هم خودش تایید کرده است.

*سفیر ایران در مکزیک رایزنی کرده که اگر مکزیک میزبانی بازی های ایران را بپذیرند به جام جهانی برویم که بعید بنظر می رسد، شدنی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر