سخنگوی سپاه: حمله به بانک‌های آمریکایی پاسخِ تجاوز به دو بانک ایرانی بود

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
|
۱۹:۱۰:۱۳
| کد خبر: ۲۳۲۰۸۲۰
سخنگوی سپاه: حمله به بانک‌های آمریکایی پاسخِ تجاوز به دو بانک ایرانی بود
برنا - گروه سیاسی: سخنگوی سپاه اعلام کرد: حمله به شعب بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است.

سردار علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:️ حمله به شعب بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است و اگر دشمن این اقدامش را تکرار کند کلیه شعب بانک‌های آمریکایی در منطقه هدف مشروع ما خواهد بود.

به گزارش برنا؛ دشمن در روز‌های گذشته به دو بانک ایرانی حمله کرد که منجر به شهادت چندین نفر شد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر