حضور ۳۰۰هزار مسافر در استان اردبیل/ دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل هستند

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
|
۰۲:۴۴:۰۷
| کد خبر: ۲۳۲۰۸۷۲
حضور ۳۰۰هزار مسافر در استان اردبیل/ دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل هستند
برنا-گروه استانها: استاندار اردبیل از حضور بیش از ۳۰۰هزار مسافر در استان و ارائه خدمت دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل:مسعود امامی یگانه،استاندار اردبیل  در جریان بازدید از مراکز خدماتی، درمانی و راهداری استان گفت: براساس آمارهای اولیه، بیش از ۳۰۰هزار مسافر از استان‌های مختلف به‌ویژه از تهران وارد اردبیل شده‌‌اند و با تمهیدات اندیشیده‌شده، خدمات‌رسانی به آنان بدون وقفه ادامه دارد.  

وی با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان، با تلاش کادر درمان و مدیران، پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین داروی مورد نیاز ۳ ماه آینده صورت گرفته است، افزود: ظرفیت ۱۵۰ تخت بیمارستانی برای شرایط اضطراری در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها آماده‌سازی شده است.  

 استاندار اردبیل با بیان اینکه تمامی نیروهای بهداشت و درمان استان در آماده‌باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به شهروندان، هم‌استانی‌ها و مهمانان نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.  

امامی یگانه همچنین در بازدید از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی ایمن‌سازی، بهسازی و تکمیل شده، ادامه داد: برای این میزان عملیات عمرانی بیش از ۳هزار میلیارد تومان هزینه شده است.  

 وی با اشاره به حضور فعال نیروهای انتظامی و پلیس راه در مسیرهای ارتباطی استان اردبیل، گفت: همه نهادهای خدمات‌رسان در روزهای نوروز با آمادگی کامل در حال خدمت به هم‌میهنان هستند تا اقامتی ایمن و مطلوب برای مسافران در اردبیل رقم بخورد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر