رئیس فدراسیون گلف: سکوت مجامع ورزشی در قبال آمریکا و رژیم صهیونیستی ناشی از بی آبرویی‌شان است

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
|
۱۰:۰۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۲۱۰۲۵
رئیس فدراسیون گلف: سکوت مجامع ورزشی در قبال آمریکا و رژیم صهیونیستی ناشی از بی آبرویی‌شان است
برنا - گروه ورزشی: رئیس فدراسیون گلف جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در قبال مردم ایران را محکوم کرد و سکوت مجامع بین المللی در این خصوص را سکوتی از سر بی آبرویی دانست.

حمید عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جنگ افروزی دشمنان ایران و تجاوز به کشورمان در مورد سکوت محافل بین المللی ورزشی دنیا در این خصوص اظهارداشت: در بین مجامع بین المللی، نهادی فراگیرتر از سازمان ملل وجود ندارد، در جایی که جایی مانند سازمان ملل در اوج سیاسی کاری و نفوذپذیری، تحت نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و به جای محکوم کردن متجاوزین علیه کشور ما بیانیه صادر می‌کند، تکلیف بقیه سازمان‌ها و نهاد‌ها معلوم است!

وی تاکیدکرد: این سکوت ناشی از نفوذپذیری دشمنان ماست در صورتی که هر انسان جوانمرد و آزاداندیش معترف است که ایران مورد هجوم قرار گرفته است و باید جنگ افروزی علیه کشورمان محکوم شود.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه در مورد حمله دشمنان در جنگ اخیر به اماکن ورزشی و به شهادت رساندن تعدادی از ورزشکاران خاطرنشان کرد: وقتی متجاوزان از بمباران و حمله به مدرسه دخترانه میناب ابایی ندارند، مطمئنا حمله به ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی هم برای آنها مهم نیست و از این کار هم واهمه‌ای ندارند. برای این متجاوزان آب از سرشان گذشته است و عجیب نیست که ورزشگاه‌های ما هم حمله کنند.

عزیزی در پایان گفت: از نظر ما و همه انسان‌های آزاده، حرکات این دشمنان محکوم است و اگر مجامع ورزشی در این خصوص سکوت پیشه کرده‌اند، سکوت شان ناشی از بی آبرویی شان است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر