توصیه فرمانده انتظامی غرب استان تهران در چهارشنبه آخرسال
سرهنگ"محمدرضا علیزاده": در حال حاضر کشور در شرایط خاص و وضعیت جنگی قرار داشته و نیروهای امدادی و درمانی و خدمات رسان، در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند، بنابراین ضرورت دارد شهروندان بیش از گذشته مراقبت و همکاری لازم را با نهادهای امنیتی و انتظامی داشته و در اجتماعات حمایتی از ایران اسلامی در میادین شهرها، حضور فعالی داشته باشند.
به والدین گرامی توصیه میشود در روزهای پیش رو، نظارت دقیقتری بر رفتار فرزندان و نوجوانان خود داشته باشند تا خداینکرده از غفلت ما، سوءاستفادههای ضدامنیتی توسط دشمن صورت نگیرد.
شهروندان با رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیروهای انتظامی و امدادی اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندهند و در حفظ امنیت و آرامش جامعه مشارکت کنند.
در پایان انتظار میرود شهروندان گرامی نهایت همکاری لازم با خادمین خود در سازمان پلیس را داشته باشند.
انتهای پیام/