تأکید فرماندار بهارستان بر نظارت ویژه بر نانوایی‌ها در تعطیلات نوروز و ارتقای کیفیت نان

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
|
۱۲:۳۲:۰۳
| کد خبر: ۲۳۲۲۰۳۷
تأکید فرماندار بهارستان بر نظارت ویژه بر نانوایی‌ها در تعطیلات نوروز و ارتقای کیفیت نان
فرماندار بهارستان در جلسه کارگروه آرد و نان بر لزوم تشدید نظارت‌ها در ایام تعطیلات نوروز، مقابله با گران‌فروشی و کم‌فروشی و ارتقای کیفیت نان به منظور رضایت مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست عبدالحمید شرفی فرماندار و با حضور اعضای کارگروه با محوریت بررسی مسائل مربوط به توزیع و کیفیت آرد و نان در آستانه تعطیلات نوروز، نحوه فعالیت نانوایی‌ها و تأمین نیاز شهروندان برگزار شد.

شرفی در این نشست با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها گفت: در ایام تعطیلات نوروز، تأمین نان سالم و باکیفیت برای مردم از اولویت‌های اصلی است و باید با برنامه‌ریزی دقیق، از بروز کمبود، گران‌فروشی و کم‌فروشی جلوگیری شود.

وی خواستار همکاری جدی دستگاه‌های نظارتی و صنفی در این زمینه شد و افزود: رضایت مردمی در گرو کیفیت مناسب نان و رفتار منصفانه است و هرگونه تخلف در این بخش باید سریع و قاطعانه رسیدگی شود.

فرماندار بهارستان همچنین به موضوع دوگانه‌سوز کردن نانوایی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: تغییر سیستم سوخت نانوایی‌ها به دوگانه‌سوز، اقدامی مهم در جهت پایداری سوخت‌رسانی و خدمات‌رسانی بهتر به مردم است که باید با سرعت و دقت ادامه یابد.

در پایان جلسه مقرر شد نظارت‌های میدانی در طول تعطیلات نوروزی توسط تیم‌های مشترک انجام شود تا ضمن حفظ کیفیت نان، از رضایت کامل شهروندان اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر