پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پی شهادت دکتر لاریجانی و سردار سلیمانی

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
|
۱۲:۴۹:۴۷
| کد خبر: ۲۳۲۲۰۴۵
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پی شهادت دکتر لاریجانی و سردار سلیمانی
برنا ـ گروه استانها: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در پی شهادت مظلومانه دکتر علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و سردار سرلشگر غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در حمله ناجوانمردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی، با صدور پیامی، این حادثه غمبار را به محضر مقام معظم رهبری سیدمجتبی خامنه‌ای، خانواده‌های معظم شهدا و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار برنا قرار گرفت، آورده است:

با قلبی آکنده از اندوه و تأسف خبر شهادت دو چهره برجسته و انقلابی، دکتر علی لاریجانی و سردار سرلشگر غلامرضا سلیمانی، در حمله جنایت‌کارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را دریافت کردم. این اقدام خبیثانه، بار دیگر چهره پلید دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب را آشکار ساخت و نشان داد که عظمت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری خدمتگزارانش، خار چشم مستکبران عالم است.

در ادامه این پیام آمده است: این بزرگ‌مردان عرصه سیاست و جهاد، عمر شریف خویش را در خدمت به اسلام، انقلاب و ملت فداکار ایران سپری کردند و سرانجام در راه پاسداری از آرمان‌های بلند امام و رهبری مظلومانه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند؛ مقامی که آرزوی دیرینه تمامی مردان خداست.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت، شهادت مظلومانه این دو یار صادق انقلاب را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی سید مجتبی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده‌های مکرم شهدا و امت همیشه در صحنه ایران اسلامی صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم. بی‌تردید خون مطهر این شهیدان والامقام، امت اسلامی را در مسیر مقاومت و ایستادگی علیه ظلم و استکبار، بیش از پیش متحد خواهد ساخت و شعله بیداری و عدالت را در جهان افروخته‌تر خواهد نمود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر