توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی حین تخریب اراضی ملی بخش مرکزی کرمانشاه

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
|
۱۰:۰۲:۳۱
| کد خبر: ۲۳۲۲۳۵۴
توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی حین تخریب اراضی ملی بخش مرکزی کرمانشاه
برنا- گروه استان‌ها: رئیس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی که در حال تخریب اراضی ملی روستای چشمه باغ از توابع بخش مرکزی بود، توقیف و از عرصه طبیعی خارج شد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ جبار ولی‌پور امروز پنج‌شنبه (۲۸ اسفندماه) در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اشاره به توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی حین تخریب اراضی ملی بخش مرکزی کرمانشاه، اظهار کرد: به‌محض دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک، تیمی متشکل از ماموران پاسگاه ویژه و کارشناسان واحدهای اداری در حین برگشت از ماموریت کاری خود، وارد عمل شده و با حضور میدانی، از ادامه تخریب اراضی ملی جلوگیری به عمل آوردند.

وی افزود: پس از بررسی کارشناسی تیم اعزامی، محرز شد که فرد متخلف و راننده بیل مکانیکی به قصد پاکسازی و حفاری وارد اراضی ملی شده اند که کارشناسان، بیل مکانیکی را به خارج از عرصه هدایت نموده و صورتجلسه تخلف را تنظیم کردند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه در پایان سخنانش از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تجاوز یا تصرف اراضی ملی، مراتب را از طریق شماره ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی استان گزارش دهند.

انتهای پیام/

نویسنده :
آرزو کرمی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر