همکاری مجمع خیرین سلامت کرمانشاه در راه‌اندازی دستگاه دیالیز CRRT

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
|
۱۲:۳۱:۵۹
| کد خبر: ۲۳۲۲۴۰۸
همکاری مجمع خیرین سلامت کرمانشاه در راه‌اندازی دستگاه دیالیز CRRT
برنا- گروه استان‌ها: در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی و حمایت از بیماران نیازمند مراقبت‌های ویژه زمینه همکاری مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه برای راه‌اندازی دستگاه دیالیز CRRT فراهم شد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ با هماهنگی‌های انجام‌شده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مسئولان بیمارستان قلب امام علی (ع) و مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)، مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه تقبل کرده است که هزینه‌های مربوط به دعوت از استاد متخصص برای آموزش نیروهای درمانی، تهیه مواد و تجهیزات مورد نیاز و همچنین راه‌اندازی دستگاه دیالیز CRRT را تأمین کند.

راه‌اندازی این دستگاه نقش مهمی در ارائه خدمات تخصصی به بیماران بدحال و بیماران بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خواهد داشت و می‌تواند گامی مؤثر در ارتقای کیفیت خدمات درمانی در مراکز درمانی استان کرمانشاه باشد.

سروش رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت مجمع خیرین سلامت استان، گفت: مجمع خیرین سلامت همواره در شرایط خاص و حساس در کنار نظام سلامت استان حضور مؤثر داشته و در حوادث و بحران‌هایی همچون زلزله، همه‌گیری کرونا، جنگ دوازده‌روزه و همچنین جنگ کنونی، همراهی و حمایت خود را به‌خوبی ثابت کرده است.

انتهای پیام/

نویسنده :
آرزو کرمی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر