استقبال گرم و صمیمی مسئولان استان قزوین از بانوان فوتبالیست تیم ملی
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دختران ورزشکار و فوتبالیست تیم ملی پس از بازگشت عزتمندانه از جام باشگاههای آسیا از استرالیا پس از استقبال در تبریز برای شرکت در مراسم تجلیل تهران در مسیر بازگشت وارد قزوین شدند و با استقبال گرم مردم و مسئولان استان مواجه شدند.

مراسم استقبال با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، شهرام احمدپور معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار آتانی فرمانده سپاه قزوین؛ سیاوش طاهرخانی فرماندار، مظفر علی شائی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، جواهری معاون ورزش، حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان، جمعی از ورزشکاران، پیش کسوتان، خبرنگاران و خانواده ورزشکاران در مقابل ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد.

علی شائی: بانوان فوتبالیست کشورمان در این بازگشت شرافتمندانه، وطن پرستی وتعصب دینی و ملی واقعی را نشان دادند
مظفر علی شائی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم ضمن استقبال از بازگشت ملی پوشان اظهارداشت: از این که بانوان جوان ملی پوش کشورمان به همه تطمیع ها و وسوسه های دروغین استکبار و غربی ها پشت پا و دست رد زدند بسیار خرسندیم و این آگاهی و بصیرت را ناشی از درک بالای دینی و میهنی و عشق به وطن می دانیم.

این مدیر ورزشی بیان کرد: شما جوانان ورزشکار با این کار بزرگ، در کنار همه فشارهای سیاسی، تبلیغاتی، رسانه ای، تطمیع و وسوسه های مادی ، ایستادید و تعصب دینی و ملی خود را نشان دادید و دشمنان را ناامید و دلسرد کردید و موجب خرسندی خانواده ها و مردم غیور کشور شدید.

علی شائی یادآورشد: امروز با حضور جمعی از مسئولان به استقبال شما آمدیم تا نشان دهیم حامی فرزندان غیور خود هستیم و با استقبال گرم از شما از تعصب ملی و دینی فرزندان دختر خود قدردانی کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: امروز بدلیل مسائل امنیتی با تعداد بسیار محدودی این مراسم را برگزار کردیم که اگر شرایط عادی بود هزاران نفر علاقمند بودند در این مراسم حضور داشته باشند و تشکر و قدردانی خود را از شما بروز دهند و رفتار شما را تحسین کنند و امیدواریم در مراسم اصلی استقبال در تهران به نحو شایسته از این کار بزرگ شما تقدیر شود.

در ادامه با اهدای شاخه های گل از بازگشت عزتمندانه و شرافتمندانه تیم ملی بانوان کشورمان تجلیل شد.

همچنین گروهی از موتورسواران به استقبال اتوبوس حامل ورزشکاران رفتند.

در این مراسم از سردار آتانی فرمانده سپاه استان به نمایندگی از نیروهای سپاهی و بسیجی مدافع وطن تجلیل شد.
انتهای پیام