راه اندازی ایستگاه‌های بازرسی مرزی با مشارکت عشایر خوزستان

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
|
۲۱:۵۸:۲۹
| کد خبر: ۲۳۲۲۵۶۶
راه اندازی ایستگاه‌های بازرسی مرزی با مشارکت عشایر خوزستان
برنا - گروه استان‌ها: فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: اتکاء به ظرفیت‌های مردمی و عشایری در کنار نیرو‌های مرزبانی، یکی از مؤثرترین الگو‌های تامین امنیت در مناطق مرزی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت سفید پوست امروز در بازدید از ایستگاه‌های بازرسی مرزی ضمن دیدار با نیرو‌های عشایری و مردمی مستقر در ایستگاه‌ها مرزی ضمن قدردانی از روحیه مسوولیت‌پذیری و حضور مؤثر نیرو‌های مرزنشین و بومی در تامین امنیت مرزها، اظهار کرد: امنیت پایدار در مناطق مرزی زمانی تحقق می‌یابد که مردم مرزنشین در کنار مرزبانان نقش‌آفرینی کنند.

او گفت: مرز‌های خوزستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، همواره نیازمند همکاری نزدیک میان نیرو‌های رسمی امنیتی و ظرفیت‌های مردمی، مرزنشینان و عشایری بوده؛ ظرفیتی که طی سال‌های گذشته نقش مهمی در ایجاد آرامش و ثبات در مناطق مرزی ایفاء کرده است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: اتکاء به ظرفیت‌های مردمی و عشایری در کنار نیرو‌های مرزبانی، یکی از مؤثرترین الگو‌های تامین امنیت در مناطق مرزی محسوب می‌شود و حضور و مشارکت نیرو‌های بومی و مرزنشینان در ایست‌های بازرسی، علاوه بر افزایش اشراف میدانی، باعث تقویت اعتماد عمومی و ایجاد یک شبکه اجتماعی حامی امنیت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر