ویژه نوروز انجام شد؛ افزایش ایستگاههای امنیت و سلامت به سه ایستگاه در آزادراه سانآرا
به گزارش خبرنگار برنا از کاشان، بهنام مرتضوی پناه،با درود به روح بزرگ و پرفتوح امام شهیدمان و اعلام میثاق و بیعت این مجموعه آزادراهی با علمدار سوم انقلاب آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای اظهارداشت: اقدامات و خدمات نوروزی شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان نطنز همچون سنوات قبل اجرا و عملیاتی شد که در این راستا ایستگاه سوم امنیت و سلامت آزادراه نیز جنب پل سرشک با مشارکت و مساعدت شهرداری نطنز احداث شد.
وی با تاکید بر اینکه تعداد گشتهای راهداری آزادراه نیز به سه گشت افزایش یافته است تصریح کرد: راهداران آزادراه به صورت شبانه روزی در نوبت صبح و عصر خدمات مختلف پشتیبانی و اجرایی را انجام میدهند.
به گفته وی، همچنین طرح آسفالت مقطعی آزادراه به طول پنج کیلومتر در محور برگشت از کیلومتر ۱۱۵ تا ۱۲۰ اصفهان کاشان توسط شرکت پیمانکار از طریق اجرای قرارداد مناقصه در راستای افزایش رفاه و رضایت کاربران و ترد هر چه بهتر آنها در محور اجرا شد.
مرتضوی پناه خاطرنشان کرد: همواره دغدغه و اهداف مجموعه کارکنان و راهداران شرکت سانآرا ایجاد تردد مطلوب، بی خطر و رضایت بخش مسافران و کاربران با اجرای عملیاتهای مختلف بهسازی و ایمن سازی در حوزه های مختلف تعمیرات، تعویض و نصب علائم اخطاری و تابلوهای ترافیکی، روشنایی، خط کشی، بهسازی روکش آسفالت و رفع خطر از نقاط حادثهخیز است.
وی همچنین تعویض ۲۷ عدد گارد، تعمیر ۵۲ عدد پایه، جمع آوری ۵۶ گارد افتاده و ۳۰ عدد پایه در محور رفت و برگشت آزادراه را از روزهای ۲۳ تا ۲۶ اسفند یادآورشد.
به گفته وی، نصب ۱۹ عدد تابلوی بال کبوتری قبل از رمپ ورودی آزادراه شرق تا زیر پل شیراز و نصب ۹ عدد نیوجرسی ۶ متری نیز از دیگر اقدامات راهداران سانآرا در هفته پایانی اسفند و در آستانهی نوروز است.
انتهای پیام