یزد؛ تجلی شجاعت و غیرت در دفاع از آرمان‌ها/ حضور پرشور نسل جوان در میادین ولایت‌مداری

|
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
|
۱۵:۴۱:۱۵
| کد خبر: ۲۳۲۳۲۹۶
یزد؛ تجلی شجاعت و غیرت در دفاع از آرمان‌ها/ حضور پرشور نسل جوان در میادین ولایت‌مداری
برنا- گروه استانها:شجاعت یزدی‌ها سن و سال نمی‌شناسد؛ این بار اما نسل نو، یعنی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی، با حضور شبانه در میادین اصلی شهر ، دوشادوش دیگر اقشار، پرچم دفاع از ولایت را برافراشته و دشمنان را ناامید کرده‌اند. این حضور پرشور، تجدید پیمانی با آرمان‌های انقلاب و نمایشی از غیرت دینی در قلب کویر ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، میدان‌داری مردم یزد در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، این بار با حضوری چشمگیر و مثال‌زدنی از سوی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی، جلوه‌ای تازه یافته است.

این نسل پرشور که هر شب به همراه خانواده خود با حضور در میادین اصلی شهر، ارادت خود را به ولایت به نمایش می‌گذارند، با برافراشتن پرچم‌های پرافتخار، ناامیدی را بر دل دشمنان این مرز و بوم می‌نشانند.

ساعت ۲۰ هر شب ، میادین اصلی شهر یزد شاهد حضور خودروهای مزین به پرچم و پلاکاردهایی بود که پیام اقتدار و اتحاد را فریاد می‌زدند. در این میان، حضور پررنگ نوجوانان و جوانان یزدی، از دهه‌های هشتاد و نود، دلگرمی خاصی به حاضران و ناظران می‌داد. این جوانان با شور و شوقی مثال‌زدنی، در کنار نسل‌های پیشین، صحنه‌هایی از وفاداری و پایبندی به آرمان‌های انقلاب را به تصویر کشیدند.

فعالیت این کاروان‌های خودرویی که تا پاسی از شب ادامه دارد، تنها یک تجمع یا ابراز احساسات نیست، بلکه نشان‌دهنده عمق باورها و تعهد این نسل به اصول انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن است. اقدام جوانان یزدی در به اهتزاز درآوردن پرچم‌ها و نمایش اقتدار، پیامی روشن به بدخواهان و دشمنان دارد: "یزد، همیشه میدان‌دار دفاع از ارزش‌هاست و نسل جوان این دیار، در این مسیر ثابت‌قدم و استوار خواهد بود."

این حرکت خودجوش مردمی، بار دیگر ثابت کرد که روحیه انقلابی و ولایت‌مداری در رگ‌های جامعه یزد، به‌ویژه در میان نسل نو، جاری است و این میدان‌داری، سن و سال نمی‌شناسد.

 
 
نویسنده :
م.مهدوی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر