حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی آمریکایی به خودروی آتش نشانی در بندر کنگ

|
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
|
۲۲:۵۱:۰۸
| کد خبر: ۲۳۲۳۳۴۶
حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی آمریکایی به خودروی آتش نشانی در بندر کنگ
برنا-گروه استانها:فرماندار بندرلنگه گفت: ماشین آتش‌نشانی شهرداری بندر کنگ که برای عملیات اطفای حریق به یکی از مناطق این شهر اعزام شده بود، هدف حمله پهپادی دشمن آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، فواد مرادزاده فرماندار بندلنگه امشب اظهار کرد: شامگاه یکشنبه، ماشین آتش‌نشانی شهرداری بندر کنگ که برای عملیات اطفای حریق به یکی از مناطق این شهر اعزام شده بود، هدف حمله پهپادی عوامل آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت.

وي افزود: در این حمله جنایت‌کارانه یک آتش‌نشان مجروح شد.

حمله جنایت‌کارانه به خودروهای امدادی بخشی از خوی وحشی‌گری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر