مدیرعامل گل گهر: از این آزمون بزرگ عبور خواهیم کرد/ باید تدابیری اتخاذ شود که باشگاه‌ها از آسیب‌های احتمالی مصون بمانند

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
|
۱۰:۰۰:۰۳
| کد خبر: ۲۳۲۳۷۵۰
مدیرعامل گل گهر: از این آزمون بزرگ عبور خواهیم کرد/ باید تدابیری اتخاذ شود که باشگاه‌ها از آسیب‌های احتمالی مصون بمانند
برنا - گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان تاکید کرد مردم شریف ایران از این آزمون بزرگ نیز سربلند و استوار عبور خواهند کرد.

محمد اسفندیارپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در مورد حملات دشمن به خاک ایران و کشتار فرماندهان، نظامیان و تعداد زیادی از مردم غیرنظامی اظهارداشت:  در خصوص حملات جنایتکارانه دشمن آمریکایی و رژیم صهیونیستی به خاک ایران و شهادت جمعی از فرماندهان، چهره‌های نظامی، ورزشکاران و مردم غیرنظامی، به‌ویژه شهادت جانسوز رهبر معظم انقلاب، با قلبی آکنده از اندوه و تأثر، این ضایعه عظیم و جبران‌ناپذیر را به ملت بزرگ و سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: بی‌تردید این رخداد‌های تلخ، داغی عمیق بر دل‌های همه آحاد مردم، به‌ویژه جامعه ورزش، نشانده است. در چنین روز‌های دشواری، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تمسک به همبستگی ملی، صبوری و حفظ وحدت هستیم و یقین داریم ملت شریف ایران با اتکا به ایمان، اراده و سرمایه‌های معنوی خود و همچنین دفاع جانانه و غرورآفرین نیرو‌های جان برکف سپاه و ارتش، از این آزمون بزرگ نیز سربلند و استوار عبور خواهد کرد.

مدیرعامل گل گهر در ادامه تاکیدکرد: باشگاه گل‌گهر از همان نخستین روز‌های وقوع جنگ، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و همراهی با مردم شریف ایران، اقدام به برپایی موکب خدمت‌رسانی کرده است. این موکب با عنوان «موکب شهدای ورزشکار سیرجان»، هر شب با حضور پرشور اعضای کانون هواداران، ورزشکاران، مربیان و کارکنان باشگاه، در یکی از میادین اصلی شهر سیرجان برپا می‌شود و به ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از عاشقان میهن و سوگواران قائد امت می‌پردازد. در واقع این حرکت مردمی، جلوه‌ای از همدلی، وفاق و پیوند عمیق میان باشگاه و مردم عزیز ایران است که انشالله با قوت ادامه خواهد داشت.

اسفندیاری در خصوص از سرگیری لیگ و بازگشت فوتبال به روال عادی، با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی و ضرورت خاتمه به‌موقع لیگ برتر،  گفت: ضروری است تصمیم‌گیری‌ها با نهایت دقت و تدبیر صورت گیرد. در صورت فراهم شدن شرایط برای برگزاری مسابقات، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که لیگ با حفظ کیفیت مسابقات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد. در این مسیر، توجه به اولویت تیم ملی و صیانت از منافع ملی، امری اجتناب‌ناپذیر است اما در عین حال، لازم است تدابیری اتخاذ شود که باشگاه‌ها نیز از آسیب‌های احتمالی مصون بمانند.

 وی در پایان تصریح کرد: پیشنهاد من این است که با هم‌افزایی و هماهنگی کامل میان فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه‌ها، راهکاری متوازن و منصفانه تدوین شود تا هم زمینه حضور شایسته و آبرومندانه تیم ملی در آوردگاه مهم جام‌جهانی فراهم شود و هم حقوق و منافع باشگاه‌ها به‌طور کامل حفظ شود.

گفت و گو از علی شفیعی جم

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر