استاندار خوزستان: تدابیر لازم در حوزه انرژی و آب اتخاذ شده است

|
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
|
۲۳:۵۹:۵۰
| کد خبر: ۲۳۲۳۹۰۲
 استاندار خوزستان: تدابیر لازم در حوزه انرژی و آب اتخاذ شده است
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان اعلام کرد که تدابیر لازم در بخش‌های انرژی و آب به منظور آمادگی کامل در برابر تحول های ناگهانی منطقه‌ای اتخاذ شده و تمامی دستگاه‌ها در میدان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زاده در نشست برنامه‌ریزی مدیریت شرایط غیرمترقبه که روز دوشنبه سوم فروردین ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی که در پی ورود نیروهای نظامی آمریکا و اسراییل به جنگ هوایی و دریایی با جمهوری اسلامی ایران، وضعیت کشور از حساس‌ترین لحظه های تاریخی خود عبور می‌کند، اقدام های لازم برای مدیریت بحران و تامین نیازهای اساسی مردم در حال انجام است.

او گفت: در این جلسه ها، بر ضرورت آماده‌سازی کامل بخش‌های مختلف شامل انرژی و آب تمرکز شد و هماهنگی‌های لازم برای مقابله با هرگونه فشار و حمله احتمالی انجام شده؛ اقدام های جایگزین فوری فعال شده و تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان، هرگونه خلل در تامین منابع جبران شود.

استاندار خوزستان همچنین افزود: تمهیدهای لازم در حوزه انرژی و آب اتخاذ شده و دستگاه‌های مسوول در میدان هستند. هدف، ایجاد اطمینان در مردم و حفظ آرامش در شرایط حساس است.

مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان در ادامه به تهدیدهای اخیر آمریکا اشاره و بیان کرد: تمامی نهادها و دستگاه‌ها موظف هستند امور خود را پیگیری کنند و در میدان حاضر باشند. هدف ما، خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم و فراهم کردن شرایط ایمن و پایدار است.

موالی‌زاده ادامه داد: وقتی دشمن موضعی را اعلام می‌کند نمی‌توان به آن اعتماد کرد، ما باید هوشیار و آماده باشیم و با تمام توان در کنار مردم بایستیم.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: در این برهه حساس، اتحاد، همدلی و همکاری ضروری است و همه دستگاه‌ها باید مسوولانه عمل کنند تا بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم و امنیت و آرامش مردم تضمین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر