بازدید میدانی استاندار قزوین از روستای آسیب دیده تتنک بخش دشتابی در بویین زهرا
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نوذری استاندار قزوین، روز شنبه به همراه جمعی از مدیران استانی با حضور در روستای تتنک از توابع بخش دشتابی شهرستان بویینزهرا، از روند آواربرداری و بازسازی منازل آسیب دیده این روستا بازدید کرد.

این روستا در روز قدس هدف حمله قرار گرفت که در پی آن ۱۳ واحد مسکونی تخریب و سه نفر از اهالی آن به شهادت رسیدند.
استاندار قزوین در این بازدید میدانی، ضمن حضور در میان اهالی و بررسی میدانی خسارات، در جریان آخرین وضعیت آواربرداری و برنامهریزی برای بازسازی قرار گرفت.

نوذری با اشاره به پایان عملیات آواربرداری، گفت: روند بازسازی واحدهای مسکونی با محور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهزودی آغاز میشود و تلاش میکنیم این واحدها حداکثر تا اواخر تابستان به مردم تحویل داده شود.
وی همچنین با تأکید بر توسعه زیرساختهای روستا افزود: بهسازی معابر، آسفالت و ارتقای خدمات زیربنایی در دستور کار قرار دارد.

در این بازدید، صفیخانی معاون اقتصادی استاندار، صالحی فرماندار شهرستان بویینزهرا، علیخانی مشاور استاندار ،ربیعی مدیرکل امور روستایی استانداری، گونجی مدیرکل بنیاد مسکن، معیری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جادهای ،پورعباسی مدیرکل نوسازی مدارس،فلاح معاون عمرانی فرماندار، زمانی شاد بخشدار دشتابی نیز حضور داشتند.
انتهای پیام