امیری: برای حضور در جام جهانی اردو برگزار می‌کنیم/ شرایط برای اعزام به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا مهیا نبود

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
|
۰۵:۰۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۲۵۷۳۸
امیری: برای حضور در جام جهانی اردو برگزار می‌کنیم/ شرایط برای اعزام به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا مهیا نبود
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی بوکس می‌گوید برای حضور در جام جهانی، اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان به زودی برگزار می‌شود.

همایون امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در توضیح شرایط تیم ملی پس از عدم حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: ما عملا انصراف ندادیم؛ شرایط برای اعزام مهیا نبود. ویزای تیم در شرایط کنونی صادر نشد و اگر ویزا صادر می‌شد، برنامه داشتیم زمینی اعزام کنیم. اما از طرفی بچه‌ها به دلیل توقف اردو، از شرایط اردو خارج شده بودند. در نهایت با توجه به وضعیت جنگی و شرایط تحمیلی که به کشور وارد شده، اعزام ممکن نشد.

وی ادامه داد: قصد داریم اردوهای تیم ملی را از سر بگیریم و باید رئیس فدراسیون تصمیم بگیرد که اردو در کدام شهر، ترجیحا جایی کم‌خطرتر تشکیل شود. ما مسابقه مهمی مثل جام جهانی را پیش رو داریم که در اواخر فروردین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها امتیاز مستقیم برای المپیک لس‌آنجلس دارند و باید در این رویدادها شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به اینکه در حال حاضر تمرینات اعضای تیم چگونه پیگیری می‌شود، گفت: در ارتباط هستیم. برنامه‌های تمرینی را به بچه‌ها می‌دهیم تا خودشان انجام دهند. منتظر مشخص شدن شرایط هستیم تا ببینیم امکان تشکیل اردو وجود دارد یا نه. اگر بتوانیم در یکی از شهرهای شمالی یا شهرهای کم‌خطر اردو برگزار کنیم، خیلی بهتر است. نگرانی خانواده‌ها طبیعی است؛ اکثر ورزشکاران از شهرستان‌ها می‌آیند و امنیت آنها اولویت ماست‌.

امیری درباره شانس موفقیت در جام جهانی با توجه به شرایط کنونی گفت: بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی که یک مدال برنز کسب شد، دیگر در هیچ رقابت رسمی شرکت نکردیم. پیش از آن در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردیم و بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند. 

وی درباره برنامه‌ریزی تدارکاتی پیش از شرایط جنگی گفت: قرار بود ۲۴ اسفند به اردوی تدارکاتی اعزام شویم و با تیم‌های مختلف تمرین مشترک داشته باشیم تا هشتم فروردین که مسابقات قهرمانی آسیا شروع می‌شود، در همان‌جا بمانیم. اما این برنامه هم متاسفانه باش شرایط موجود، عملی نشد.

امیری درباره حملات اخیر به اماکن ورزشی گفت: همیشه اعتقادم این بوده که ورزش باید از سیاست جدا باشد. متاسفانه اماکن ورزشی هم مورد اصابت قرار گرفت و خسارت زیادی دیدیم. فقط می‌توانم بگویم واقعا جای تأسف دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر