برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران سازمان بورس و نهادهای مالی

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
|
۱۰:۱۷:۴۱
| کد خبر: ۲۳۲۵۷۷۳
برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران سازمان بورس و نهادهای مالی
برنا - گروه اقتصادی؛ جلسه هم‌اندیشی مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیران عامل بورس‌ها، مدیران کانون‌ها و برخی نهادهای مالی برگزار شد.

بررسی روند فعالیت ابزارهای بازار سرمایه پس از وقوع جنگ رمضان، بررسی موضوعات و مسائل ناشران، شفافیت اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های شرکت‌های بورسی، تقویت و توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت و صندوق‌های مبتنی بر گواهی کالایی و... از جمله موضوعات این نشست بوده است.

همچنین حاضران در این جلسه، پیشنهادات خود را برای تعمیق فعالیت بازار سرمایه در هفته‌های آتی مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر