شیرانی: هدف قرار گرفتن فولاد مبارکه، حمله به یکی از بزرگ‌ترین حامیان ورزش کشور بود

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
|
۰۸:۵۳:۱۳
| کد خبر: ۲۳۲۶۰۵۶
شیرانی: هدف قرار گرفتن فولاد مبارکه، حمله به یکی از بزرگ‌ترین حامیان ورزش کشور بود
برنا- گروه استانها: بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با محکوم کردن حمله به اماکن ورزشی و شرکت فولاد مبارکه، تأکید کرد که ورزشکاران کشور در این شرایط حساس باید یکدل و همدل در کنار مردم بمانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی شیرانی، بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط پیش‌آمده اظهار داشت: در جنگ رمضان اماکن ورزشی زیادی از جمله فدراسیون هندبال، کمپ تیم ملی کشتی و ورزشگاه آزادی هدف قرار گرفت که تأثربرانگیز بود.

وی همچنین با محکوم کردن حمله به شرکت فولاد مبارکه افزود: هدف قرار گرفتن فولاد مبارکه به عنوان قطب اقتصاد و یکی از بزرگ‌ترین حامیان ورزش کشور، که سال‌ها در کنار باشگاه بزرگ و مردمی سپاهان بوده است، را به شدت محکوم می‌کنم.

شیرانی با اشاره به شرایط مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: در مرحله سوم از ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز داشتیم. آماده رقابت شده بودیم و می‌خواستیم با تمام توان، همه مسابقات این دور را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما شرایط جنگ تحمیل‌شده باعث تعطیلی مسابقات و همچنین تمرینات تیمی شد.

این بازیکن تیم هندبال سپاهان ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، اکثر بازیکنان برای حفظ آمادگی بدنی خود به تمرینات انفرادی می‌پردازند.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان این حوادث گفت: به هم‌وطنانم بابت عزیزان ازدست‌رفته تسلیت می‌گویم و به‌عنوان عضو خیلی کوچکی از جامعه ورزش کشورم از خداوند برای مردم مظلومم طلب آرامش و امنیت می‌کنم. در این برهه حساس تاریخی برای میهن عزیزمان لازم است ملت شریفمان یکدل و همدل در کنار هم باشند تا عظمت ایران و ایرانی را به همه نشان دهیم.

‌انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر