تسریع در بازسازی خسارات وارده به اتاق ایران/ تداوم فعالیت‌های اتاق ایران از شنبه ۱۵ فروردین

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
|
۱۲:۳۷:۳۸
| کد خبر: ۲۳۲۶۳۸۵
تسریع در بازسازی خسارات وارده به اتاق ایران/ تداوم فعالیت‌های اتاق ایران از شنبه ۱۵ فروردین
برنا - گروه اقتصادی؛ دبیرکل اتاق ایران در پی وارد آمدن آسیب به بخش‌هایی از ساختمان‌های اتاق ایران در پی حمله آمریکایی-صهیونی، گفت: این خسارت‌ها با سرعت در حال برطرف شدن است و جریان خدمت‌رسانی اتاق ایران از شنبه(۱۵ فروردین) ادامه دارد.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اظهار کرد: در پی حمله دشمن آمریکایی - صهیونی به نقطه‌ای در خیابان طالقانی تهران در سحرگاه امروز (۱۲ فروردین ۱۴۰۵)، بخش‌هایی از ساختمان‌های اتاق ایران که در مجاورت محل اصابت قرار دارند، تحت تاثیر موج انفجار قرار گرفتند و بخش‌هایی از این ساختمان‌ها دچار آسیب شدند.

دبیرکل اتاق ایران با بیان اینکه هیچ‌گونه آسیب جانی متوجه کارکنان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نشده است، اضافه کرد: خوشبختانه نیرو‌هایی که در زمان اصابت، در محل اتاق ایران شیفت بوده‌اند، در سلامت کامل به سر می‌برند.

روغنی گلپایگانی درباره وضعیت فعالیت اتاق ایران در پی این حادثه تاکید کرد: آسیب‌ها به سرعت در حال رفع هستند و شرایط برای ارائه خدمات به فعالین اقتصادی از روز شنبه فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جریان فعالیت‌های اتاق ایران از زمان آغاز جنگ تحمیلی اخیر در روز‌های کاری بدون وقفه برقرار بوده است.

دبیرکل اتاق ایران همچنین اطمینان داد که پیگیری‌های مستمر از مراجع مسئول جهت ایجاد دسترسی فعالین اقتصادی که از سوی اتاق‌های سراسر کشور و تشکل‌های عضو اتاق معرفی می‌شوند در جریان است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر