نامه اعتراضی رئیس سازمان انرژی ایران به آژانس

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
|
۱۹:۰۳:۲۹
| کد خبر: ۲۳۲۶۶۳۸
نامه اعتراضی رئیس سازمان انرژی ایران به آژانس
برنا - گروه سیاسی: رئیس سازمان انرژی اتمی در نامه‌ای اعتراضی به آژانس، اعلام کرد، سکوت این نهاد بین‌المللی در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، صرفاً بی‌عملی نیست؛ بلکه همدستی آشکار با جنایتکاران است.

به گزارش برنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی حملات ظالمانه و غیرقانونی به مراکز هسته‌ای کشور، نامه‌های اعتراضی به مدیرکل آژانس ارسال کرده‌ است.

اسلامی در این نامه‌ها تاکید کرده که قصور تاریخی، اندک اعتبار باقیمانده آژانس را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر