حضور۳۰ درصدی کارکنان دولت/استمرار فعالیت ادارات استان قزوین از فردا ۱۵ فروردین ماه
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد میرزایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین، در خصوص فعالیت کارمندان پس از پایان تعطیلات نوروزی گفت: پیرو اطلاعیه های قبلی و به استناد بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و موافقت استاندار محترم قزوین، فعالیت کلیه ادارات دولتی، سازمانها، نهادهای عمومی و دستگاههای اجرایی از فردا شنبه پانزدهم فروردین تا اطلاع ثانوی به صورت ۳۰ درصد حضوری است.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
مدیران و رؤسای محترم دستگاههای اجرایی استان قزوین
با عنایت به شرایط جاری کشور، در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و تفویض اختیار بند (۳) به استانداران، و با موافقت استاندار محترم قزوین، نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی از فردا شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام میگردد:
فعالیت کلیه ادارات دولتی، سازمانها، نهادهای عمومی و دستگاههای اجرایی تا اطلاع ثانوی به صورت ۳۰ درصد حضوری و ساعت کاری دستگاه ها ۸ تا ۱۴ خواهد بود.
فعالیت بانوان محترم شاغل در دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی استان مگر در مشاغل حساس و یا به تشخيص بالاترین مقام دستگاه به صورت دورکاری خواهد بود و همچنین معلولین ، افراد بالاتر از ۵۰ سال سن ، بیماران خاص و قلبی عروقی ، در اولویت دورکاری هستند.

تمامی دستگاههای اجرایی و ادارات دولتی سازمان ها نهادهای عمومی شرکت های دولتی و خصوصی مکلفند با بهره گیری از حداقل ظرفیت نیروی انسانی مورد نیاز و استفاده از قابلیت دورکاری ضمن رعایت مسائل امنیتی به نحوی برنامه ریزی نمایند که خللی در ارایه خدمات ایجاد نگردد.
میرزایی معاون استاندار قزوین گفت: فعالیت تحصیلی مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تابع تصمیمات وزارت خانه های آموزش و پرورش، آموزش عالی و بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین اعلام کرد: فعالیت کلیه ادارت دولتی، سازمانها، نهادهای عمومی و دستگاههای اجرایی، در روزهای پنجشنبه تا اطلاع ثانوی بصورت دورکاری می باشد.
محمد میرزایی معاون استاندار قزوین،در خصوص نحوه فعالیت بانکها اعلام کرد: بر اساس برنامهریزی انجامشده، ۳۰ درصد از نیروهای هر شعبه بهصورت حضوری در محل کار حضور خواهند داشت.
وی افزود: تمامی شعب بانکها بدون وقفه و بهصورت مستمر فعال بوده و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه میدهند تا خللی در روند خدمترسانی ایجاد نشود.
لازم به یادآوری است واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان ، بیمه ها ،شهرداری ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این ابلاغیه مستثنی و تابع ضوابط ابلاغی دستگاه ذیربط خواهند بود.
میرزایی در خصوص فعالیت بانکها نیز اظهارداشت: شعب بانکها از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰دایرخواهند بود.
با اعلام مدیران عامل بانکها و در هماهنگی با استانداریهای هراستان، تعداد شعب فعال بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد شعب بانکی تعیین خواهد شد.
انتهای پیام