آموزش مجازی دانشآموزان در شبکه شاد از ۱۵ فروردین آغاز شد
برنا- گروه استانها: با اعلام وزارت آموزشوپرورش مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس تا پایان فروردین، آموزش دانشآموزان در شبکه شاد از امروز با زمانبندی مشخص برای هر مقطع تحصیلی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، با اعلام وزارت آموزشوپرورش و در پی تداوم غیرحضوری بودن مدارس تا پایان فروردین ۱۴۰۵، آموزش مجازی دانشآموزان در شبکه شاد از امروز ۱۵ فروردین آغاز شد.
بر اساس این زمانبندی، هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ دانشآموزان دوره متوسطه دوم، از ساعت ۱۰ تا ۱۳ دانشآموزان دوره متوسطه اول، از ساعت ۱۳ تا ۱۵ دانشآموزان پایههای چهارم تا ششم دبستان و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دانشآموزان پایههای اول تا سوم دبستان در شبکه شاد حضور خواهند داشت.
همچنین سرویس کلاس مجازی بدون زمانبندی فوق، در تمام ساعات شبانهروز قابل استفاده است.
طبق اعلام مسئولان آموزشوپرورش، این برنامه با هدف مدیریت مراجعات و تسهیل برگزاری آموزشهای مجازی در شرایط فعلی اجرا میشود.
انتهای پیام
نظر شما