دستگیری شکارچیان در پارک ملی توران استان سمنان

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
|
۰۹:۵۵:۰۲
| کد خبر: ۲۳۲۶۷۲۴
دستگیری شکارچیان در پارک ملی توران استان سمنان
برنا-گروه استان‌ها: رئیس اداره پارک ملی توران با اعلام دستگیری شکارچیان پیش از هرگونه شکار در این پارک گفت: دست شکارچیان متخلف وقتی به سمت اسلحه رفت که محیطبانان از قبل در کمین آن‌ها نشسته بودند.

به گزارش خبرگزای برنا از سمنان، مجید عجمی در گفتگو با خبرنگاران، به انجام پایش و رصد منطقه پارک ملی توران شاهرود حتی در ایام نوروز توسط محیط بانان خبر داد و اظهار داشت: حفاظت از حیات وحش تعطیلی بردار نیست.

وی با تقدیر از هوشیاری و اقدام به موقع محیط بانان منطقه در شناسایی متخلفان، ادامه داد: محیط بان های حوزه محیط بانی طرود توانستند شکارچی های مختلف را رد یابی کنند.

رئیس اداره پارک ملی توران در شرق استان سمنان از دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه خبر داد و اظهار داشت: از این شکارچیان سلاح تک لول غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

عجمی با تاکید بر اینکه شکاری انجام نگرفته است، اضافه کرد: خوشبختانه قبل از شروع شکار محیط بانان موفق به دستگیری متخلفان شدند.

وی افزود: عزم و تلاش محیط بان ها بر جلوگیری از جرایم زیست محیطی و حفاظت از گونه های حیات وحش منطقه همچنان ادامه دار است.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر