اعلام نحوه فعالیت ادارات دولتی استان کردستان از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ فروردین
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمد ملک در این اطلاعیه تأکید کرد: مدیران دستگاهها باید برنامهریزی لازم را بهگونهای انجام دهند که روند خدمترسانی به مردم با اختلال مواجه نشود.
وی افزود: فعالیت بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان تا اطلاع ثانوی، همچنان به صورت دورکاری خواهد بود.
در این اطلاعیه همچنین تأکید شده است: واحدهای عملیاتی، دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی و نیز مجموعههای نظامی، انتظامی و امنیتی، از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
به گفته ملک، مدیران کل استان و مدیران ادارات شهرستانها از قاعده حضور ۲۰ درصدی مستثنی بوده و حضور مستمر آنان در محل خدمت الزامی است.
در این اطلاعیه آمده است: نحوه فعالیت بانکهای استان تابع دستورالعمل شورای هماهنگی بانکها است که پس از تایید استانداری کردستان، توسط دبیر کمیسیون بانکهای استان ابلاغ می شود.
بر اساس این اطلاعیه، دستگاههای اداری استان در روزهای پنجشنبه همچنان بهصورت دورکاری به ارائه خدمات میپردازند.
این اطلاعیه به مدت یک هفته، از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ فروردین، اعتبار دارد و اطلاعیه جدید درباره نحوه فعالیت ادارات، متناسب با شرایط کشور، بعد از اتمام این تاریخ صادر خواهد شد.