اعلام نحوه فعالیت ادارات دولتی استان کردستان از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ فروردین

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
|
۱۳:۴۵:۱۳
| کد خبر: ۲۳۲۶۸۴۹
اعلام نحوه فعالیت ادارات دولتی استان کردستان از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ فروردین
برنا_ گروه استانها: معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری کردستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:فعالیت تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در هفته آینده، از ساعت ۸ تا ۱۴ و باحضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری و با تشخیص مدیر هردستگاه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمد ملک در این اطلاعیه تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها باید برنامه‌ریزی لازم را به‌گونه‌ای انجام دهند که روند خدمت‌رسانی به مردم با اختلال مواجه نشود.

وی افزود: فعالیت بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تا اطلاع ثانوی، همچنان به‌ صورت دورکاری خواهد بود.

در این اطلاعیه همچنین تأکید شده است: واحدهای عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی و نیز مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

به گفته ملک، مدیران کل استان و مدیران ادارات شهرستان‌ها از قاعده حضور ۲۰ درصدی مستثنی بوده و حضور مستمر آنان در محل خدمت الزامی است.

در این اطلاعیه آمده است: نحوه فعالیت بانک‌های استان تابع دستورالعمل شورای هماهنگی بانک‌ها است که پس از تایید استانداری کردستان، توسط دبیر کمیسیون بانک‌های استان ابلاغ می شود.

بر اساس این اطلاعیه، دستگاه‌های اداری استان در روزهای پنجشنبه همچنان به‌صورت دورکاری به ارائه خدمات می‌پردازند.

این اطلاعیه به مدت یک هفته، از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ فروردین، اعتبار دارد و اطلاعیه جدید درباره نحوه فعالیت ادارات، متناسب با شرایط کشور، بعد از اتمام این تاریخ صادر خواهد شد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر