دستگیری ۲ عامل تصویربرداری و جاسوسی از مراکز نظامی و سارقان بارکنی در لرستان

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
|
۱۳:۱۲:۱۰
| کد خبر: ۲۳۲۷۴۸۱
دستگیری ۲ عامل  تصویربرداری و جاسوسی از مراکز نظامی و سارقان بارکنی در لرستان
برنا ـ گروه استانها: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از دستگیری عوامل تصویربرداری و جاسوسی از مراکز نظامی و سارقان بارکنی در عملیات‌های مقتدرانه پلیس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: مأموران جان‌برکف انتظامی شهرستان خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی، رصد دقیق میدانی و همکاری مؤثر مردم، موفق شدند ۲ نفر خائن و وطن‌فروش را که اقدام به تصویربرداری از محل‌های مورد اصابت حملات هوایی و برخی مقرهای نظامی کرده و تصاویر را برای رسانه‌های معاند و تروریستی اینترنشنال ارسال می‌کردند، شناسایی و دستگیر کنند.

براساس این گزارش، مأموران جان‌برکف رده‌های تخصصی پلیس نیز در اجرای مأموریت‌های گشت‌زنی هدفمند، به فردی مظنون شدند که در حال تصویربرداری و انجام اقدامات جاسوسی از مراکز نظامی و برخی افراد خاص بود. این فرد پس از بی‌توجهی به هشدارها و دستورات قانونی پلیس، با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح،  از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از زمین‌گیر شدن، دستگیر شد.

در بخش دیگری از اقدامات، پس از مراجعه راننده یکدستگاه کامیون و اعلام سرقت بارکنی در یکی از شهرستان‌های همجوار، مأموران انتظامی خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی و عملیات پلیسی دقیق، هر دو سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان در پایان تأکید کرد: برخورد قاطعانه با عوامل جاسوسی، مجرمان و مخلان امنیت اجتماعی با جدیت ادامه خواهد داشت و همکاری مردم نقش مهمی در موفقیت مأموریت‌های پلیس دارد.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر