سازمان ملل: حمله احتمالی آمریکا به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران نقض قوانین بین‌المللی خواهد بود

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
|
۲۲:۵۴:۵۰
| کد خبر: ۲۳۲۷۶۵۲
سازمان ملل: حمله احتمالی آمریکا به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران نقض قوانین بین‌المللی خواهد بود
برنا - گروه بین‌الملل: سازمان ملل اعلام کرد که حملات قابل انتظار آمریکا به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران، نقض قوانین بین‌المللی خواهد بود.

به گزارش برنا، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، روز دوشنبه در کنفرانس خبری در واکنش به تهدیدهای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران گفت: ما از لحن این پست در شبکه‌های اجتماعی که در آن تهدیدهایی مبنی بر حملات آمریکا به نیروگاه‌ها، پل‌ها و دیگر زیرساخت‌ها مطرح شده بود، نگران هستیم.

وی افزود که چنین حملاتی «نقض قوانین بین‌المللی خواهد بود».

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز یکشنبه از ایران خواسته بود تا سه‌شنبه آینده تنگه هرمز را باز کند و در غیر این صورت تهدید کرده بود که به نیروگاه‌ها و پل‌های ایران حمله خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر