فنونی‌زاده: انتخاب قهرمان و سهمیه آسیایی بدون مسابقه درست نیست/ دشمن نباید به معیشت مردم ضربه بزند

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
|
۱۹:۲۴:۲۲
| کد خبر: ۲۳۲۷۹۷۰
فنونی‌زاده: انتخاب قهرمان و سهمیه آسیایی بدون مسابقه درست نیست/ دشمن نباید به معیشت مردم ضربه بزند
برنا _ گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سرنوشت لیگ برتر فوتبال ایران صحبت‌هایی را مطرح کرد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد شرایط ادامه برگزاری لیگ برتر اظهار داشت: اینکه مسابقات را با ۶ تیم اول ادامه بدهند فکر خوبی است. بالاخره هر ۶ تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و بازی‌های رودر رو هم مانده. ضمن اینکه می‌شود بازی‌ها را به صورت حذفی هم برگزار کرد.

وی در واکنش به این موضوع که ممکن است بدون برگزاری مسابقات، تیم‌های استقلال و تراکتور به عنوان قهرمان و نایب قهرمان معرفی شوند و سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باشند، گفت: این اصلا درست نیست، مگر می‌شود بدون انجام مسابقه قهرمانی و نایب قهرمان را مشخص کرد. اگر اینطوری است که جدول نیم فصل را مدنظر قرار بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم تیم‌هایی مثل استقلال و تراکتور از این می‌ترسند که بازی‌ها بدون بازیکنان خارجی برگزار شود، چون می‌دانند بهترین بازیکنان ایرانی در پرسپولیس هستند. استقلال اگر تیم قدرتمندی بود که دوبار سرمربی عوض نمی‌کرد.

فنونی‌زاده ادامه داد: مگر استقلال و تراکتور امسال در آسیا چه کار کردند که حالا بدون بازی به عنوان نمایندگان ایران معرفی شوند؟

وی در پایان در خصوص حمله دشمن صهیونیستی - آمریکایی به زیرساخت‌های اقتصادی مردم ایران خاطرنشان کرد: این بدترین کار است. دشمن نباید به معیشت مردم حمله کند و ضربه بزند. این کار‌ها به دور از جوانمردی است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر